Pátek 29.11.2024 ...dopolední program pro školy
Sobota 30.11.2024 ...odpolední projekce a workshopy
Vezměte své přátele, děti, rodinu a vyrazte na 11. ročník dětského filmového festivalu Malé oči. Letos budou malé divačky a diváci pod dohledem Strážců světů. Program nabídne projekce snímků jak pro mladší děti (od 5 let), tak pro starší (od 10 let).
Od 14.00 do 17.00 bude probíhat průchozí "animační dílna s ekologickou tématikou v předsálí kina".
Od 14.00 do 17.00 bude probíhat průchozí "tvořivá dílna výroba peněženky a sandálů z reklamních plachet" v horní kanceláři - Simona Havlová
A tady nabídka mimořádných projekcí, které jen tak nikde neuvidíte...
Napínavý příběh, který oslavuje nádherný život vzácných ptáků a zahrnuje témata odvahy a přátelství. Když nechráněné vajíčko zmizí za záhadných okolností, Oona a její přátelé závodí s časem, aby jej přinesli zpět domů. Skutečnou hrozbou je však v tomto ekologickém příběhu změna klimatu - opeřená skála přivítá komunitu zvířecích uprchlíků, jejichž životní prostředí bylo zpustošeno bouřemi. A po několika nedorozuměních a hrozby ze strany racků si papuchalka Oona a její bratříček Baba najdou nové kamarády. Zobrazit více
Předposlední autorský projekt světově uznávaného animátora Hayaa Miyazakiho před zraky diváků rozehrává okouzlující gejzír fantazie. Z hlediska míry upřednostnění bující obrazotvornosti před příběhem se jedná o režisérův nejsvobodnější snímek. Setkání malého chlapce s rozvernou bytůstkou z vodní říše slouží jako rámec pro strhující dobrodružství nespoutaná racionalitou. V době, kdy se západní animované snímky utápí v umělosti počítačové animace 3D objektů dokládá tradiční značka Studia Ghibli, že ve správných rukou „plochá“ animace získává rozměr, který v euroamerických taškařicích zoufale chybí. Zobrazit více
Kdesi na Zemi stojí starý dub. Již přes dvě stě let chrání mohutnou korunou své nájemníky jako dobrý král své království. Dokument Srdce dubu přináší dechberoucí dobrodružství obyvatel jednoho stromu. Takovou akci byste od „obyčejných“ mravenců, veverek a polních myší nikdy nečekali. Podívaná stvořená pro velké plátno vám otevře oči a vtáhne vás do světa dobrodružných příběhů a zvláštních zážitků. Až příště půjdete kolem jednoho z takových stromů, zastavte se a chvíli tiše pozorujte. Možná nějakého akčního hrdinu potkáte naživo a zažijete vlastní nezapomenutelné dobrodružství… Zobrazit více
Studio DreamWorks Animation, tvůrci série Jak vycvičit draka, v animovaném dobrodružství Rozzum v divočině tvrdí, že tu může najít srdce. Robotka z výrobní řady typu Rozzum (pro přátele Roz) byla zkonstruována, aby spolehlivě plnila úkoly od svých lidských zadavatelů. Když ovšem vinou nehody ztroskotá na ostrově, kde žádní lidé nejsou, netuší, co si s nabytou svobodou počít. A také se musí naučit, jak se adaptovat na nehostinné podmínky hroudy hlíny uprostřed oceánu obývané jen zvířaty. Roz má naštěstí natolik pokročilý software, že se naučí se zdejšími obyvateli komunikovat a spolupracovat, dokonce se stane adoptivní mámou osiřelého housete. Všechny její zdejší zážitky postupně vedou k tomu, že tam, kde dřív byl jen bezchybný počítačový program, jsou teď myšlenky, názory, nápady a hlavně city, které můžou být občas i nedokonalé. Robotí holka ve světě bez lidí zkrátka zlidštěla. Bohužel ji trochu dělají starosti její výrobci, kterým chybí jeden stroj a usilovně po něm pátrají, a pak taky její adoptivní ptačí synátor. Toho musí připravit na odlet do teplých krajin, než přijde zima. Zobrazit více
Ozi, zvídavá a odvážná orangutanka, žije hluboko v deštném pralese s mámou Seemou a tátou JoJoem. Život v jejich idylickém hnízdě na vrcholku stromu je blažený, dokud jedné osudné noci lesní požár nezpustoší životy všech. Ozi je náhle oddělena od svých rodičů, naštěstí ji zachrání Kirani s Robertem z místního útulku pro osiřelé orangutany. Ozi je vyděšená a zmatená, ale postupně se díky laskavosti a trpělivosti své adoptivní rodiny naučí komunikovat pomocí znakové řeči. Ozi začne na internetu zveřejňovat zábavné návody na život a záhy se stane virální senzací s příznivci po celém světě. Když náhodou zjistí, že její rodiče jsou možná stále naživu, vydá se do deštného pralesa, kterému říkala domov, a snaží se je najít. Jenže bujná a živá krajina z jejích vzpomínek se zoufale liší od toho, co se před ní rozprostírá nyní. Odlesňováním je prales zničený, kam až oko dohlédne, a Ozi je zdrcená. Rozhodne se, že jejím novým posláním bude, vedle hledání rodičů, také dát všem vědět, co se děje. A přesně ví, jak to udělat – pomocí svých online příznivců a nových přátel. Zobrazit více
Hluboko v lesích mimo civilizaci vychovává svérázný a charismatický otec (Viggo Mortensen) svých šest dětí podle vlastních představ. Jejich život připomíná letní tábor v ráji, plný neotřelých pravidel a her. Dokud nepřijde zpráva, která všechno změní. Začíná překvapivá a zábavná cesta, při které jsou zásady této volnomyšlenkářské rodiny vystaveny zkouškám našeho světa. Pozitivně laděný americký film byl v premiéře uveden na festivalu v Sundance a jeho režisér Matt Ross si z festivalu v Cannes odnesl cenu za nejlepší režii v prestižní sekci Un Certain Regard. Zobrazit více
Veškeré slevy, jako je dětské, ZTP, důchodci apod. lze uplatnit pouze při nákupu lístků na pokladně kina DUKLA. Při on-line prodeji se slevy neuplatňují.
Všeobecně závazné podmínky on-line prodeje vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.
Předmět obchodních podmínek
Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, pořádané Kinem Dukla Jihlava (dále jen „provozovatel“) a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci nebo on-line prodeje vstupenek přes internet.
Smluvní partner
Pokud není uvedeno jinak, zprostředkovává Kino Dukla Jihlava prodej vstupenek na kulturní akce Kina Dukla Jihlava. Zakoupením vstupenek vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a Kinem Dukla Jihlava.
Rezervace vstupenek
Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, může provozovatel kina vstupenky uvolnit k prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina, a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.
Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.
Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkem.
Ceny a poplatky při on-line prodeji
• Cena vstupenky se uvádí včetně zákonné sazby daně z přidané hodnoty.
• Případný předprodejní poplatek, který navyšuje cenu vstupenky, je vždy uveden při výpisu objednávky.
• Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
Reklamační řád
Nestandardní situace při prodeji vstupenek, nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce a vracení vstupenek popisuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
Osobní údaje
Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel shromažďuje a uchovává zákazníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen ZoOÚ). Provozovatel je oprávněn pověřit v souladu se ZoOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.
Bezpečnost dat
Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti Kina Dukla Jihlava a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.
Záruky
Provozovatel nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portáluwww.kinodukla.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Pokud bude Kino Dukla Jihlava rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webovém portál www.kinodukla.cz. Nároky ze záruky existují při provádění smluvních výkonů pouze vůči provozovateli.
Podmínky místa konání akce
Předložením vstupenky při vstupu na místo konání akce vyjadřuje držitel vstupenky souhlas
s provozními předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim vážou.
Účinnost obchodních podmínek
Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.8.2014
REKLAMAČNÍ ŘÁD KINA Dukla Jihlava
Předmět reklamačního řádu
Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele, zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvímwww.kinodukla.cz
Prodej vstupenek prostřednictvím webového portáluwww.kinodukla.cz
• Prodej vstupenek se realizuje na základě obchodních podmínek pro poskytování služby prodej vstupenek na kulturní akce prostřednictvímwww.kinodukla.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Zakoupením vstupenky (vstupenek) vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem.
• Provozovatel neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti s akcí.
• Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
Nestandardní situace při prodeji vstupenek
• Zákazník má právo na podání reklamace nedojde-li k úplnému a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. Reklamace se uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek.
• V případě, kdy dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před termínem konání akce, Kino Dukla Jihlava nemůže zákazníkovi garantovat nárok
na konkrétní zakoupenou vstupenku (vstupenky). Nastalou situaci řeší pověřené osoby Kina Dukla Jihlava (viz kontakty na webuwww.kinodukla.cz). Pověřená osoba Kina Dukla Jihlava podá zákazníkovi ústní informaci o způsobu a termínu řešení reklamace.
• Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce
V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele.
V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel Kina Dukla Jihlava. Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.
Vracení vstupenek
• U některých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webovém portáluwww.kinodukla.cz. Tyto změny nejsou důvodem pro vrácení vstupného.
• Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nedodání filmu do kina), a to nejpozději před začátkem představení a maximálně do 7 dnů od jejich zakoupení požadovat za ně zaplacenou finanční hodnotu. Zákazník tak musí učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána. Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.
• Podmínky pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení na webovém portáluwww.kinodukla.cz nebo formou odpovědi na dotaz zaslaný na e-mailovou adresu kino.dukla@dcinema.cz. Není-li stanoveno jinak, při vracení vstupenek zákazníkovi nebude vrácena částka označená na vstupence jako předprodejní poplatek.
• Vracení vstupenek může, po dohodě, zajistit provozovatel v pokladně kina na adrese Kino Dukla Jihlava, Jana Masaryka 20, Jihlava.
Účinnost reklamačního řádu
• Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele. Reklamační řád je vypracován v souladu s českým právním řádem, zejména zák. č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
• Reklamující souhlasí s tím, že provozovatel, vede jeho osobní údaje uvedené v reklamačním listě ve své evidenci po dobu pěti let od vyřízení reklamace.
• Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.8.2014.
Všeobecně závazné podmínky rezervace vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Dukla Jihlava.
Všeobecné závazné podmínky vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci vstupenek přes internet.
Rezervace vstupenek
Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná av případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak provozovatel kina může vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.
Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. A rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny provozovatel neručí za to jeho rezervaci, přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo ně zrušení takové rezervace a to bez oznámení zákazníkovi.
Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakované Neprovedení a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.
ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ:
Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkům.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.